Segur que alguna vegada et vas imaginar vivint en un pis gran, confortable i amb una terrassa que faci les delícies del teu temps lliure, gaudint amb amics i família d'una càlida nit d'estiu, en un pis nou, atractiu i amb els millors acabats. Les fotos pertanyen a l'última promoció lliurada per aquest promotor.
Promoció en la Rambla de Sant Joan, a 500 metres de la parada de metro de Pompeu Fabra, en una zona ben comunicada i envoltada de tots els serveis necessaris per a un còmode dia a dia.
Àtic de 143 repartits en 2 plantes, en la planta primera disposem de 90 m² repartits en 2 grans habitacions, 2 banys, un menjador saló de 36 m² i una gran cuina office on preparar-nos per a participar en un concurs de cuina ja que la seva amplitud i lluminositat ens farà passar estones dins d'ella. En la planta de dalt disposem d'un espai diàfan polivalent de més de 40 m² el que ens permetria dividir per a fer habitacions, gimnasos, saló enorme amb sortida a les 2 àmplies terrasses, un lloc ideal si no podem o voler sortir de casa i gaudir d'un espai únic. Tot a més amb els acabats, atenció i qualitat que aquest promotor ofereix sempre en les seves promocions.
Adreça | Rambla Snat Joan 49 |
Tipus de propietat | Ático Piso |
Planta | 4ª |
Estat | Por construir |
Metres quadrats | 145m2 |
Habitacions | 3 |
Lavabos | 2 |
Certificació energètica | En tràmit |
Transport | Metro L2 Bus RENFE Rodalies Trambesós |